Snow White Lipstick

Snow White Lipstick

Varázskence a hajnak - L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil Selymes olaj a krémben

2016. szeptember 23. - Kata SWL

Sziasztok!

Ez egy "átmentett" bejegyzés a régi blogomról, viszont amióta először kipróbáltam folyton újraveszem,IMÁDOM,szóval ebből tuti,hogy betárazok az októberi Glamour-napokon.

Amiről pedig most szó lesz a L'Oréal Paris Elseve Extraordinary Oil Selymes olaj a krémben. Ez igazság szerint egy kiöblítést nem igénylő balzsam/pakolás, aki használta már a Gliss Kur hajra való BB krémjét, annak ez nagyon ismerős lesz, ugyanis valóban, ez a termék is egy hajra való BB krémhez hasonlítható leginkább.
Ahogy azt a leírásában olvashatjuk 6 féle olajat tartalmaz, ami egy krémben egyesül, ennek ellenére nem zsírosítja, nehezíti el a hajat. Emellett intenzíven ápol, fényes, és lágy hajat ígér. 3 módon használható: hajmosás előtt, hajmosás után (nedves hajon) vagy száraz hajon.

Kép: kremmania.hu

Ez a kence nekem örökre felkerült a hajravaló termékek közé a polcomra, mert a szinte mindig töredező (emiatt soha nem növő) hajammal csodát tett, nem töredezik, és nagyon gyorsan is nő. Több barátnőmnek javasoltam már,akik seprű szerű,durva hajra/hajvégekre panaszkodtak,nekik is bevált.Emellett göndör a hajam és gyakran nagyon kiszárad, szóval amikor egyszerűen borzalmas,akkor ezzel bekenem a fülem alatti hajhosszt, így puha is lesz a hajam, és a kifésült csigákat is szép hullámokba rendezi,megszűnik az oroszlánsörény.
De akkor nézzük is részletesebben:
Az első, amit nagyon fontosnak tartok kiemelni ezzel a termékkel kapcsolatban, hogy nem szabad a hajtőre, fejbőrre felkenni. Ugyanis zsírosít, stb. Ezek a típusú termékek mind a haj hosszára lettek kitalálva,azt táplálják. Ahogy a neten utánaolvastam, sokan azért nem szeretik ezt a terméket, és azért vitték vissza még a magyarországi megjelenésekor, mert csípi a fejbőrüket (???). Na,igen,ezért tartottam ezt fontosnak kiemelni. Ha rosszul használjuk, ne várjunk sokat.
Én vizes hajon és száraz hajon egyaránt használtam már, és nagyon elégedett vagyok vele. Amikor anno először használtam,akkor este, zuhanyozás előtt felcopfoztam a hajam és a copfomra vittem fel belőle, viszonylag sokat, mert nem tudtam, hogy milyen sűrűségű a krém,ezért bátran megnyomtam a tubust. Féltem is,hogy ebből mi lesz... Feltekertem konyba a hajam, letusoltam és utána leengedtem, felkészülve egy random hajmosásra a kence miatt. De az összes krém beszívódott és elképesztően puha, tényleg inkább lágy (ahogy a leírásban is szerepel) lett tőle a hajam (ami ritkán mondható el). Aztán következő nap hajat mostam, a hajtövemet megszárítottam és megint felvittem a fülemtől kezdve a teljes hajhosszra a terméket, majd copf. Mikor reggel leengedtem a száraz hajam, elképesztően puha volt, rendezett és fényes, annak ellenére, hogy göndör hajam van. 
Az illata is nagyon kellemes, bátran szabad használni, tényleg pillanatok alatt beszívja a haj, és nagyban javít a minőségén. 
Biztosan hajfüggő, hogy kinek válik be és kinek nem, de azt hiszem, akiknek nem vált be, azoknak nagyrészt a helytelen használat miatt nem működött. 
Azóta rutinná vált,hogy hajmosás után,miután negyed óráig törölközőbe csavarva volt a hajam, a fülemtől kezdve felviszem a teljes hajhosszra, majd megszárítom. (Szárítás előtt erre még hajolaj is kerül, ami a hőtől is véd, de szerintem önmagában ez is védi a hajat.)
Normál áron 1500 Ft körül van, Rossmannokban gyakran le szoktak 1000-1100 Ft-ra árazni,szóval ilyenkor érdemes beszerezni, vagy Glamour-napokon az 50%-ot kihasználni és többet venni belőle. :) Mivel viszonylag nagy kiszerelésről van szó, és az én derékig érő, sűrű hajam sem vesz fel olyan sok mennyiséget -tehát sokáig ki fog tartani- ,szerintem ár-érték arányban (is) NAGYON jó a termék.

Szóval tördezett végű,szárazhajú Lányok,íme a megoldás. :)

Ti is használjátok/szeretitek ezt a terméket? :)

Kata

A bejegyzés trackback címe:

https://snowwhitelipstick.blog.hu/api/trackback/id/tr7811738337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása